Adformatie en Boomerang FT. lanceren FT. Opinion

Move over boomers: een panel van tien creators beoordeelt in FT. Opinion, campagnes van nu vanuit het perspectief van Gen Z.

Adformatie en Boomerang FT. lanceren FT. Opinion. In FT. Opinion beoordelen tien jonge creatives maandelijks, campagnes van nu vanuit het perspectief van hun generatie: Gen Z. Het doel is om een frisse blik te krijgen op actuele campagnes die iedereen kent of juist op die pareltjes die alleen bij Gen Z in het vizier komen.  

Susanne van Nierop, hoofdredacteur Adformatie: ‘Adformatie is een breed platform en we willen ook een brede doelgroep blijven aanspreken. De deur staat open voor iedereen, maar omdat seniors vaker de pen durven oppakken en als woordvoerder naar voren worden geschoven, zijn die oververtegenwoordigd in de vakmedia. Daarom zijn we blij met de samenwerking met Boomerang FT. en met het enthousiasme van de talenten. Ik ben heel nieuwsgierig hoe zij kijken naar campagnes.’ 

Dean Cooman, head of talent bij Boomerang FT.: 'Ik ben erg enthousiast over deze samenwerking met Adformatie omdat we hiermee niet alleen een stem geven aan de next-gen, maar ook het mediavak voorzien van waardevolle insights gekeken naar de point of view van de next gen naar 'reclame'.

Het FT.-panel bestaat uit een sterke mix van talenten met elk hun eigen expertise/interesse wat zorgt voor ongezouten meningen en interessante invalshoeken vanuit het next-gen-oogpunt.

De eerste editie van FT. Opinion verschijnt op 2 mei op Adformatie.nl.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie