Het bureau gaat onder meer voor Pets Place het huismerk Adori in de markt zetten.
Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2024.
Nieuwe programmering zender Talpa Network.
Familyblend is in Nederland een van de early adopters
Smith was sinds 2018 bestuurslid. De zoektocht naar een opvolger loopt.
Partners Jordi Bouman en Clemens Sassen nemen de dagelijkse leiding bij HSC over. Huijskens blijft verbonden als adviseur.
Beate Crombachs- Van Dongen (EY) over marketing- en leiderschapstrends die zij signaleerde tijdens de jurering voor CMO of the Year.
Het gaat om Carlijn Prins (Samsung), Celvin de Bie (Intertoys) en Koen Coopmans (Nationale Postcode Loterij).
Het bureau wordt gelanceerd onder de vlag van social agency Monkeys & Bananas.
Je kunt de zoekmachine video-input geven en completere antwoorden verwachten rechtstreeks in Google. Wellicht minder doorkliks naar sites.
CAMPAGNEPRAAT | Van het panel mag de bloedbank ons wel wat meer aansporen. Volg de campagne op met 'gemakkelijkmakers', zo luidt het advies.
Start van multimediale campagne.
Dit zijn alle winnaars van de ADCN Lampen 2024, de winkans was groot dit jaar.
Het beleid van supermarkten speelt een grote rol in de keuzes van consumenten, met onder andere lage prijzen en de schapindeling.
De winkel in Antwerpen verkoopt naast e-bikes allerlei andere elektrisch aangedreven vervoersmiddelen.
Ze was lid van de directie communicatie van de hoofdstad.
Nieuwe campagne 'Met jouw bloed geef je zoveel meer'.
Hiervoor was Kukolj ruim vier jaar chief marketing officer van het moederbedrijf van Marktplaats, Adevinta Benelux.
Eerder werd al Nicky Levinschi benoemd als ceo.
Na een uitgebreid pitchproces onder vijf bureaugroepen heeft Omnicom Media Group het media-account van L’Oréal in de Benelux gewonnen.