Alles over het bereiken van doelgroepen, bereiksonderzoek, één-op-één marketing en de ontwikkelingen rond de inzet van data op dit gebied en het volgen van de klantreis (customer journey)
Het gamechatplatform introduceert deze week reclames van gameontwikkelaars. Gebruikers kunnen cadeaus verdienen door taken uit te voeren.
De stijgende kosten voor levensonderhoud beïnvloeden iedereen op de een of andere manier. Hoe moeten merkeigenaren hiermee omgaan?
De nieuwe advertentiemethode moet adverteerders in staat stellen om gebruikers te bereiken zonder third-party cookies.
'Hoe pijnlijk het ook is om toe te moeten geven: dit is niet houdbaar', schrijft hoofdredacteur Wout Funnekotter aan zijn lezers.
Volgens GfK heeft de nieuwe manier van meten vier belangrijke voordelen.
Geen cookies, geen probleem: bij contextual advertising komt geen enkele cookie van pas.
Deze en meer conclusies staan in een rapport dat door een vertegenwoordiging van de branche is opgesteld.
Uit de Telemarketing Benchmark 2023 van DDMA blijkt: 1 op de 5 consumenten gaat in op een telefonisch aanbod.
Amerikaanse organisaties vragen de toezichthouder om een onafhankelijk onderzoek te instellen naar de gang van zaken.