Onderzoeksbureau Nielsen gaat ID&T Group en Unilever helpen om de effectiviteit van de festivalmarketing te meten en te evalueren.
Het automerk raadt investeerders aan om een beloning van 55 miljard dollar voor ceo Elon Musk goed te keuren. Een opmerkelijke boodschap.
De software geeft retailers keuzes in pakketvervoerders, levermomenten en andere opties. Doel is de consument uitgebreide keuzes geven.
De media- en technologieconferentie breidt uit van de Verenigde Staten naar Europa (en Australië).
Kijkers kunnen hun feedback doorgeven aan de regionale omroep. De echte presentator is in ieder geval enthousiast.
Fortnite-ontwikkelaar Epic Games moet de Autoriteit Consument & Markt een boete van 1,1 miljoen euro betalen. Waarom, en wat nu?
Rumble, een alternatief voor YouTube, wil onder meer een schadevergoeding van 1 miljard dollar. Google noemt de beschuldigingen onjuist.
De software kan dankzij een nieuw taalmodel verschillende stemmen genereren, volgens OpenAI inclusief emotie.
Creatieve industrie vindt Apple's nieuwste reclame toondoof. Het bedrijf maakt al snel excuses en past zijn plannen deels aan.
Het wetsvoorstel wil zo een einde maken aan irritante, ongevraagde telefoontjes van bedrijven die data uit het Handelsregister krijgen.
Het onderzoek vraagt ook aandacht voor het potentieel van de tag-on op tv.
De rebranding is ontwikkeld in samenwerking met Wunder en G2K.
Meer dagelijkse gebruikers leveren Reddit ook meer inkomsten op. Beleggers reageren enthousiast.
De Omnichannel Index 2024 van Google en Impact biedt inzichten uit de Nederlandse retailsector.
Merken in Nederland omarmen TikTok of zetten de volgende stap met het platform.
Dragen smartwatches, fitnesstrackers en gezondheidsapps bij aan een goede gezondheid? Adformatie vroeg het 1000 Nederlanders.
Volgens Meta presteert het Advantage Plus-programma goed, zeker na wat opgeloste bugs. Adverteerders bestrijden dit.
Het gaat financieel niet goed met de datingapp. Een vernieuwde app moet meer (betalende) gebruikers opleveren.
Van Copilot-knop en samenwerking met Axel Springer tot nieuwe Chat Ads API-partner.
De ruim 150 medewerkers met een afstand tot de arbeidsmarkt hebben de afgelopen jaren meer dan 15 miljoen kaarthouders in elkaar gezet.